1. Kur 3. Ders Korece - Ülkeler


한국(대)                                          Kore 
북한                                                           Kuzey Kore
터키                                                           Türkiye
키프로스                                                    Kıbrıs

미국                                                           Amerika
캐나다                                                       Kanada
영국                                                           İngiltere
독일                                                          Almanya
프랑스                                                      Fransa
이탈리아                                                  İtalya
호주                                                         Avustralya
덴마크                                                     Danimarka
핀란드                                                     Finlandiya
멕시코                                                     Meksika
스페인                                                     İspanya
벨기에                                                     Belçika
브라질                                                     Brazilya
캄보디아                                                 Kamboçya
콜롬비아                                                 Kolombiya
가나                                                        Gana
케냐                                                        Kenya
나이지리아                                             Nijerya
네팔                                                        Nepal
세네갈                                                    Senegal
이집트                                                    Mısır
중국                                                       Çin
일본                                                       Japonya
말레이시아                                            Malezya
대만 / 타이완                                         Tayvan
베트남                                                   Vietnam
파키스탄                                               Pakistan
러시아                                                   Rusya
카자크스탄                                           Kazakistan
키르기스스탄                                      Kırgızistan
아제르바이잔                                      Azerbaycan
알바니아                                              Arnavutluk
불가리아                                             Bulgaristan
헝가리                                                 Macaristan
루마니아                                             Romanya
아라비아                                            Arabistan
아프가니스탄                                     Afganistan
이란                                                     İran
이라크                                                 Irak
이스라일                                             İsrail
리비아                                                Libya
요르단                                                Ürdün
카타르                                                Katar

7 yorum:

  1. sadece sunu söylemek istiyorum koreceyi yavaş yavaş anlamaya başladım bu siteyi yapan herkimse çok komeva sizleri çok seviyorum adsız olsuğuma bakmayın benim adım sena korecede ise sinameki komevaaaaaaa xD

    YanıtlaSil
  2. Tamam şimdi burada ülkeleri vermişsiniz teşekkürler :)Ama milletleri de öğrenmek istiyorum ben onları da paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. ben ne kadar sureye oyrenecegim

    YanıtlaSil
  4. bişey sorcam kore kelimelerin türkçe karşiliklarini ezberleyebilmek için ne yapabilirim kolay yolu varmi ben 8. sinifim sinavlar yüzünden pek harfler üzerinde duramiyorum

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar. Şey öncelikle şunu söylemeliyim ki gerçekten güzel bir bloğunuz var. Gerçekten Korece öğrenirken bana çok yardımcı oluyor.Ben size bir şey soracaktım yani daha doğrusu bir şey dikkatimi çekti. Ülke isimlerinden Tayvan için "타이완" dense daha doğru olmaz mı diye sormak istedim? Dediğim şu yanlış anlaşılmak istemem; ben çok iyi bilmiyorum Koreceyi ama kitabımda bu şekilde yazdığını görünce yazmak istedim. Şimdiden ilgilendiğiniz için teşekkürler^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Doğa,
      Teşekkürler, sayenizde yazarken fark etmediğim eksiklikleri fark ettim.
      Evet 타이완 da Tayvan için kullanılıyor. İkisinden istediğinizi kullanabilirsiniz.
      Yanlış anlaşılacak bir durum yok her zaman çekinmeden sorunuzu sorabilirsiniz bilgim dahilindeyse bende elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım:))

      Sil
  6. deyesen ele bizi iki nefer yazir ancaq yaxsiki bir siz yazirsizniz gamsahmida gamsahmida

    YanıtlaSil